wtorek, 31 grudnia 2013

Podsumowanie

Hej!
Wpadłam tutaj, żeby dodać post o podsumowaniu roku. Narazie za bardzo nie ma co podsumowywać w sprawie bloga, ale zawsze coś można napisać, więc:

  • Bloga prowadzę 10 dni
  • Odwiedziło do ponad 350 osób
  • Zostawiło komentarz 21 osób
  • Obserwuje mnie 3 bloggerów
  • Dodałam 9 postów
skan na wyświtlenia według krajów...

Myślę, że nie jest źle jak na taki krótki okres czasu :)
Chciałabym podziękować każdemu za każde odwiedzenie bloga i, za każdy komentarz. Nie zdajecie sobie sprawy ile to dla mnie znaczy! ♥♥♥

Bye.

1 komentarz:

  1. Na taki krótki okres czasu to bardzo dobre statystyki ;3
    Obserwuję ^^
    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję! :)
Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego blogowania.
W miarę możliwości odwdzięczam się za każdy.
Obserwujesz? Napisz, zrobię to samo :)