niedziela, 22 grudnia 2013

Początek.

Hej, hej!
Naszło mnie na założenie bloga i jestem!
Miałam już bloga, ale długo tam nie wchodziłam i nie chcę go aktualizować, wolę zacząć od nowa.
Po za tym jest to świetny sposób aby za kilka lat móc poprostu wklikać w wyszukiwarkę adres bloga i przeczytać co się robiło danego dnia, czy tygodnia. A święta to już w szczególności! Napewno nie bedę dodawać postów codziennie, wątpie też czy co dwa dni, ale postaram się, aby conajmniej jeden post tygodniowo się pojawił. Oczywiście , gdy będę miać wolne postaram się dodawać częściej. Ale jestem teraz w 3 gimnazjum i jest to cieżki rok: testy, oceny, wybór nowej szkoły....
Troszkę się rozpisałam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję! :)
Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego blogowania.
W miarę możliwości odwdzięczam się za każdy.
Obserwujesz? Napisz, zrobię to samo :)