poniedziałek, 23 grudnia 2013

Pracowity dzień.

Hej!
Ale dzisiaj pracowity dzień! Sprzątanie, pieczenie, dekorowanie...
Ubrałam dzisiaj małą choinkę, która jest żywa. Uwielbiam jej zapach! Udało mi się także udekorować biurko lampkami. Oczywiście było to z małą przeszkodą, bo zepsułam lampki, ale tata je naprawił. :)
Teraz piekę muffinki. Efekty pokaże później, albo nawet, bo jeszczę masę będę robić.


Będę kończyć, ponieważ zostało mi jeszcze trochę do posprzątania i muffinki trzeba wyciągać ! :)
Bye!

3 komentarze:

  1. u mnie też pracowity dzień ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. koniecznie pokaż potem muffinki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm, uwielbiam muffinki. <33
    Obserwuję. :)
    Wesołych świąt i udanego Sylwestra. ;*

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję! :)
Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego blogowania.
W miarę możliwości odwdzięczam się za każdy.
Obserwujesz? Napisz, zrobię to samo :)